من

از تفریح وکلاس زبان و شنا والافی وخانم خونه بودن خسته شدم ودیگه میخواهم برم طرح.میخوام وارد اجتماع بشم...یه دکتر باوجدان....خلاصه انگیزه دار شدیم یه موقع فکر نکنین از بیکاریه وسریعتر یه فکری برای رزیدنتی باید کرد.این روزها که همه بشت سر بزشک خانواده بد میگن.میمونه اور انس ودرمانگاه واینها.به هر حال این به چیزیه که باید بگذره ولی مهم نیست که چه جوری بگذره.؟؟؟

چرا خیلی مهمه حتی اگه یه چیز گذرا باشه...این ایده الیستیه من هم داره زندگی زاسخت میکنه..

این چند ماه استراحت تازه سخت گیر ترم کرده.نمیدونم تا حالا استراحت فکری اساسی داشتین.مثلا چند ماه.؟من تو این مدت زندگی راخیلی دوره کردم وشاید باریک بین شدم.نتیجه گیریها کردم اثبات کردم وگاهی هم همه را خط میزدم شاید این روزها برای من خاطره های ذهنی بشه . ااره درک اینکه چی میگم ساده نیست وشاید برای بعضی ها خیلی لوس باشه. نمیشه به این روزها خندید یا افسوس خورد.روزهایی هست که من دنبال حل کردن معادله زندگیم هستم.باور کنید من دیشب خواب دیدم دارم یه معادله دو مجهولی حل میکردم فکر کن بعد هم اون تابع را رسم کردم.خنده داره اوضاع ما هم...باید بدم یوزارسیف تعبیر کنه .شاید همه تلاش فکری من واسه رسیدن به ایده الهای زندگی باشه...رسیدن به یه راه مشی مشخص باشه ....تشخیص دیگه هم جدایی من از دانشجوییم باشه.....

نظرات 5 + ارسال نظر
دکتر خوش قلب پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://drkg.persianblog.ir

سلام
مرسی که اومدید
من هنوز دلم گرفتس
راستی آدرس رو اشتباه نوشته بودید ولی خیلی تلاش کردم آدرس درست رو پیدا کنم تا از سرزدنتون تشکر کنم
که البته وظیفم بود
الان میشینم آرشیو وبلاگتون رو مروری میکنم ببینم با کی طرفیمم البته از همین پست اولی فهمیدم که نزدیکای طرح هستید
شدیدا به راهنماییهاتون احتیاج دارم
راستی میشه لینکتون کنم
منتظرم

علی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

سلام
خوشحالم از آشناییت
خودت بهتر میدونی اما محض محکم کاری میگم که رزیدنتی رو از همین الان بچسب و حتما یک کلاس برو یا جزواتشو بگیر. ان شاآ... موفق میشی

روانپزشک نیمه دیوانه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://midmaddr.blogfa.com

"علافی"!!!
پزشک خانواده هم خیلی !!بد نیست!!یه تحقیق بکن راجع بهش

فرهاد پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://shabane63.blogfa.com

بنام او که چیزی از او پنهان نیست

این روزها که می‌گذرد
شادم
این روزها که می‌گذرد
شادم
که می‌گذرد
این روزها


شادم
که می‌گذرد ...
چند روزی بیش تر نگذشته...

از سوگواری مان در غم وفات

حسین جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

من دارم می رم کلاته خیج ! ۵۵ کیلومتری شاهرود . یه منطقه۵/۴ ! پزشک خانواده !
راستی یلدای تو هم مبارک با اینکه گذشته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد