انتظار

دلتنگی

نمی دونم پایان این انتظار چیه....

..

همین الان امتحان دادم......

واقعا که.......... 

جوابش اخر کلستئاتوم .

این همه پس و پیش کردم...............ا مروز هم اخرین روز کشیک این بخشه..

دلم میخواد به اصفهان بر گردم

این روزها

و اما این روزها ..جو متشنج بخش گوش و حلق. بخشی که همه رزیدنتهاش باهم مشکل دارن و نهایتا 

این مشکلاتشون ما را در گیر میکنه و هر جا کم میارند به ما اینترنای بدبخت گیر میدن.

کشیک اضافه هم بهمون دادن که من دو درش کردم این خیلی حال میداد چون فکر کردن خیلی زرنگن

همیشه فکر میکنم اگه قرار یه وزی رزیدنت بشم و این همه از خود راضی بشم بهتره که نشم همیشه رزیدنتهای این بخش دارن تو پاویون مسخره میشن .به رزیدنتها بر نخوره ولی لطفا درک کنید شما هم یه زمانی اینترن بودیدددددددددددد

دیگه حالم داره از اپیستاکسی و تامپون وسوچور به هم میخوره.یادم باشه هیچوقت انتخابش نکنم

نظرتون راجع بع این که کوله باری که بسته بودی و داشتی اماده میشدی بری چیه...حالا باید دوباره بازش کنم . 

نمیدانم چرا پای رفتنم را بسته اند؟