اخرین بار

امشب اخرین راند شبانه است

جای کسی خالیه؟

دلم برای همه استرسهایش تنگ میشود

یه موضوعیه اینجا اینکه اگه برای چند روز بری ممکن نیست وقتی بر میگردی صدای کسی را فراموش کرده باشی ولی اگه برای همیشه قراره بری  خیلی زود فراموش میشی پیش از اینکه بری

 

خداحافظ همین حالا

 

 

 

تو این دنیا نمیشه به هیچی عادت کرد .و هر چیزی که بیشتر دوست داشته باشی زودتر از اونی

که فکر کنی پرپر میشه!شاید خیلی تلخ باشه خداحافظی ولی گاهی اجتناب ناپذیره.....

هرچند بی خداحافظی رفتم ولی رد پایم را جا گذاشتم.

وقتی دبیرستانی بودم سیاست را دوست داشتم ولی عاشق پزشکی بودم برای همین تصمیم گرفتم وزیر بهداشت بشم

پزشکی که قبول شدم راه علم از سیاست جدا شد و شد پزشکی و درس و دانشگاه تصمیم گرفتمیک کاردیولوژیست خوب شوم

و حالا که اخرین کشیک داخلی را میگذرانم ارزو میکنم یک تخصص بدون کشیک قبول بشم پایم را از دامنه پر شر و شورفعالیتهای پر درد سر اجتماعی بیرون بگذارم. چه انقلابی در تفکراتم !!!!!!!

همیشه فکر میکردم که این دیگرانند که میتونند به من ارمش بدهند .دلم میخواهد ارامش را ببخشم تا خود ارام گیرم.در کتاب تونی گرنت خواندم که زن امروزی همه حرفه های سخت را به خوبی میاموزد و لی حرفه زن بودن را دیر گاهیست از یاد برده .حرفهای که هچ جایگزینی ندارد و امروز دنیا در حسرتش میسوزد

شاید حرفه زن بودن جذابترین حرفه ای باشد که تا کنون فراموشش کرده ایم.

قاصدک

 

 

قاصدک ارزوهامو باید فوت کنم