فردا

 

از فردا اورژانس وباز هم کشیک

به شدت احساس بیسوادی میکنم واینکه چه جوری باید اورژانسرا کاور کنم وقتی هنوز جراحی را نگذروندم

مهم نیست این نیزبگذرد.

حرفهای زیادی برای گفتن دارم ولی ذلی برای نوشتن نه.

نگرانم از فردا

 

نظرات 3 + ارسال نظر
المیرا شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ

آی‌دی‌ات تو یاهو اینه: ava_aramesh؟
ایمیل‌ات هم هست یا نه؟
با ایمیل راحت‌تری یا با چت؟

(تایید نمی‌فرمایید دیگه؟ )

الف.ک دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

فکر کردم با قدیم هات فرق کردی٬ فکر کردم دیگه برعکس عمل نمی‌کنی که گفتم این رو تایید نکن! اگه می‌دونستم مثل قبلا هر چی بگم برعکسش رو انجام می‌دی می‌گفتم تاییدش کن!!
این کامنت پست «فردا» رو عرض می‌کنم!
برای من زیاد فرقی نمی‌کرد اما آی دی خودت بود .. گفتم شاید دوست نداشته باشی بذاری جلو چشم...

حالا جوابش چی‌ شد؟؟
آفلاین گذاشتم٬ جواب ندادی ...
من چیکار کنم؟
صبر کنم امتحان‌هات تموم بشه؟
آی دی من اینه: elmira_karimzadeh
جوابش رو برام بذار..

تو رو خدا این یکی رو تایید نکن ...

الف.ک یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

عجــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!
شما این کامنت‌ها رو می‌خونین و تایید می‌فرمایید؟!
گمان نمی‌کنم!


می‌خواستم از حضورتون استدعا کنم این کامنت و کامنت‌های قبلی رو تایید بفرمایید!!
(فکر می‌کنی برعکس حرف زدن تاثیری دااشته باشه؟!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد