خواب

 

و خواب میبینم

خواب تولدت ....

         خواب حلول تو در وجودم....

درد تولدت شیرین است

وهی من عاشقانه درد بودنت را می بلعم

و راست میگویم باور کن که دیدمت

وتو که با مهربانی چشمهایت نوازشم میکردی

 دور میشوی .. صبر کن...

من دیگر طاقت نبودنت را ندارم

مرا بیهوش کنید ....

خواب تو را میخواهم

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ

من که می‌دونم!
شما دو تا من رو فیلم کردین نه؟!
خوبه خودم کشفش کردم‌ها!

شما؟

منظورتون از شما دونفر کیه؟

این وبلاگ فقط یه نویسنده داره
کشفتون چیه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

دیشب خوابش رو دیدم :)
چقققققققققققققققدر چسبید!

حسین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

نوشته ها برای خودته ؟
اگر آره خیلی توپ می نویسی !
اگه نه نویسنده اش رو بگو که کیه .

مسلما مال خودمه.

از نظر لطف شماهم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد