بین من وتو

بعضی چیزها هست که فقط بین من و تو مونده



اره فکر می کنم خیلی ازت دور شدم.حواسم نیست.فراموشکردم خیلی چیزها را .دیشب خواب عجیبی دیدم.تا مدتی بهت زده بودم.تنها چیزی که یا دم میاد اینه هی میاد وهی میره:



فبای الائ ربکما تکذبان



خدایا دست من ودامن سرو

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

علی کرمی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://dardedoran.blogsky.com

وبلاگ خیلی خوبی داری در صورت تمایل به تبادل لینک منو مطلع کن مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد